Japonia w Polsce

Z rosnącej popularności kuchni japońskiej nad Wisłą korzysta sieć barów Sushi Naka Naka, która otwiera kolejne restauracje.
Kuchnia dalekowschodnia od dłuższego już czasu cieszy się w naszym kraju niesłabnącą popularnością, której efektem jest stale rosnąca liczba barów sushi. Modę na kuchnię japońską wykorzystują wlaściciele restauracji, którzy starają się szybko rozbudowywać swoje sieci lokali. Wśród nich jest Marcin Trusiuk, szef Sushi Naka Naka. Przed rokiem otworzył pierwszy własny lokal, a w tej chwili trwają prace nad uruchomieniem dwóch kolejnych. Jednocześnie poszukuje partnerów biznesowych do współpracy w systemie franczyzowym.
Właściciel firmy nie zdradza obaw o sytuację w branży gastronomicznej.
- Rynek barów sushi nadal będzie się dynamicznie rozwijał, głownie ze względu na rosnącą popularność zdrowego odżywiania. Sushi jeszcze długo będzie trendy - mówi Tomasz Blinda, menadżer firmy.
Strategia rozwoju Sushi Naka Naka przewiduje wypełnienie niszy na rynku poprzez oferowanie sushi w miejscu wygodnym dla mieszkańców, z łatwym dojazdem oraz niedaleko miejsca zamieszkania. W planach jest uruchomienie 12 restauracji Sushi Naka Naka w ciągu najbliższych czterech lat.
- Naszym celem jest stworzenie w krótkim czasie sieci restauracji Sushi Naka Naka oferujących potrawy sushi w konkurencyjnych cenach, w milej atmosferze i blisko swoich klientów - informuje Blinda. - Poszukujemy franczyzobiorców z całej Polski, z miast liczących więcej niż 100 tys. osób.
Warunkiem współpracy jest posiadanie lokalu o powierzchni 60-100 m2 oraz wkładu finansowego od 90 do 150 tys. zł. Ważna jest również przedsiębiorczość i zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy. Opłata licencyjna to ok. 17 tys. zł (plus VAT), a opłata bieżąca wynosi 1760 zł (plus VAT). Okres zwrotu inwestycji przedstawiciele firmy szacują na pół roku.
Jak twierdzi Blinda, bar może być rentowny już w pierwszym miesiącu działalności. Wszystko zależy od lokalizacji, konkurencji oraz odpowiednio adresowanego marketingu.
(mip)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Żabka
Sklepy typu convenience

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

New York Pizza Department
Pizzerie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...