150. Intermarché w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy Intermarché znajduje się w budynku przemysłowym z XIX wieku.
- Prace adaptacyjne rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku, a zakończyliśmy pod koniec sierpnia - mówi Joanna Ciastek, właścicielka supermarketu w Chełmnie. - Czerwona cegła i spadzisty dach wyróżnia nas w okolicy, dzięki czemu klienci zaczęli kojarzyć nasz sklep jeszcze przed jego otwarciem. Wnętrze i remont budynku musieliśmy wykonać zgodnie ze wskazówkami miejscowego konserwatora zabytków.

Powierzchnia placówki wynosi 1000 m2. Do dyspozycji klientów jest darmowy parking z 92 miejscami dla samochodów osobowych. Supermarket w Chełmnie oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia oraz piec konwekcyjny, które umożliwiają zakup tradycyjnych wyrobów produkowanych na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwatorów.

- Wiemy, że konkurencja nie śpi, dlatego skupiamy się teraz na pracy nad jakością produktów i ich cenami. Organizujemy różne promocje, degustacje oraz konkursy. W niedalekiej przyszłości planujemy otworzyć darmowy plac zabaw dla dzieci - dodaje Joanna Ciastek.

W ramach Grupy Muszkieterów działają supermarkety spożywcze Intermarché oraz sklepy z branży "dla domu i ogrodu" Bricormarché. Sieć jest pod względem obrotów, które w 2009 roku wyniosły 3,27 mld zł, największą grupą franczyzową w Polsce. Muszkieterowie obecni są w ośmiu krajach europejskich: w Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i w krajach bałkańskich. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci w małych i średnich miejscowościach liczących do 70 tys. mieszkańców.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €