Toruńska Pierogarnia w Poznaniu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Pierogarnia łączy tradycyjne jedzenie z ciepłym wystrojem, a wszystko to za rozsądną cenę. Jest to lokal, który odwiedzają zarówno młodzi jak i osoby w podeszłym wieku, co z punktu widzenia prowadzenia restauracji jest kluczem do sukcesu – twierdzi Maciej Podlaszewski, przedstawiciel Pierogarni Stary Młyn.
Ostatnim uruchomionym lokalem jest restauracja w Poznaniu. Jej powierzchnia wynosi 270 m2, z czego zaplecze kuchenne zajmuje 80 m2. W poznańskiej Pierogarni pracuje 25-30 osób. Franczyzobiorca wcześniej prowadził sieć sklepów z obuwiem oraz był współwłaścicielem klubokawiarni. - Nasz partner decyzję o podjęciu współpracy podjął po odwiedzeniu jednej z Pierogarni w Toruniu – dodaje Maciej Podlaszewski.

Przewidywana suma inwestycji w punkt Pierogarni zależy od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych do przystosowania go do odpowiednich standardów. - Jeśli myślimy o restauracji, która przez kilka lat ma działać na odpowiednim poziomie i przynosić zadowalające zyski powinniśmy zainwestować kwotę rzędu 150-500 tys. zł – mówi Łukasz Kowalski, manager do spraw franchisingu. Do tego dochodzi jeszcze kwota licencji, która wynosi 35 tys. zł. Od potencjalnych partnerów nie oczekuje się doświadczenie w gastronomi. Franczyzodawca pomaga znaleźć lokal, daje wsparcie w trakcie jego remontu, szkoli pracowników restauracji i gwarantuje wyłączność terytorialną. Umowa franczyzowa zawierana jest na okres sześciu lat.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €