Targi dają wiarygodność
– tak o Targach Franczyzy mówi Marzena Łyszcz dyrektor handlowy Ada Plus, wystawca dwóch ostatnich edycji Salonu Franchisingu.
Jakie argumenty skłoniły Państwa do udziału w Targach Franczyzy?
Największą zaletą Salonu Franchisingu jest możliwość bezpośredniego kontaktu, o który trudno w codziennych relacjach handlowych. Podczas spotkania łatwiej przekonać potencjalnego franczyzobiorcę do nawiązania współpracy. Można spokojnie wyjaśnić warunki przystąpienia do sieci, odpowiedzieć na pytania i w ten sposób rozwiać wszelkie wątpliwości potencjalnych franczyzobiorców. Klienci dobrze znają i cenią naszą markę – a udziałem w Targach dodatkowo potwierdzamy swoją już ugruntowaną pozycję. Uważam, że każda firma, która poważnie myśli o franczyzie powinna skorzystać z takiej możliwości i zaprezentować się podczas Salonu.
Czy udział w Targach przekłada się na liczbę nowych partnerów handlowych?
Podczas dwóch ostatnich edycji Salonu zawarliśmy umowy z kilkunastoma nowymi franczyzobiorcami z całej Polski. Zyskaliśmy w ten sposób partnerów z Olsztyna, Inowrocławia, Mińska Mazowieckiego i Krakowa. Znacznie więcej telefonów w sprawie współpracy odbieramy także tuż po zakończeniu Targów. Dzwonią zazwyczaj sami uczestnicy Salonu, ale także ich znajomi, którym polecono naszą ofertę. Zasięg imprezy i jej ogólnopolski charakter to jeden z głównych argumentów, który zachęcił nas do udziału także w tym roku. Chcemy wzmocnić obecność Ada Plus w największych miastach w kraju i pozyskać nowych partnerów biznesowych. Liczymy, że Salon Franchisingu będzie ku temu znakomitą okazją.
(kab)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

