Abra po raz piąty w łódzkim

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Piąta placówka w województwie łódzkim otwarta została w nowym kompleksie handlowym z artykułami wyposażenia wnętrz. Galeria ma powierzchnię ok. 3 tys. m2, a sklep Abry zajmuje 960 m2. Do tej pory na terenie województwa funkcjonowały trzy placówki łódzkie i jedna w Tomaszowie Mazowieckim.

- Dzięki przyjętemu modelowi działania firmy mamy możliwość szybkiej reorganizacji i optymalizacji sieci sklepów. Każde kolejne otwarcie poprzedzone jest głęboką analizą chłonności lokalnego rynku - mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra. - Dotychczasowe placówki Abry w województwie łódzkim osiągały satysfakcjonujące wyniki sprzedaży i liczymy na to, że Abra w Piotrkowie Trybunalskim również będzie popularnym sklepem meblowym, nie tylko dla mieszkańców tego miasta.

Franczyzowa sieć zakończyła w sierpniu rok obrotowy, w którym uzyskała 246 mln zł przychodu, czyli 90 proc. ubiegłorocznej sprzedaży. Od początku 2010 roku spółka zarobiła ponad 150 mln zł.

Potencjalny franczyzobiorca Abry powinien dysponować lokalem handlowym o powierzchni od 600-1000 m2, w mieście zamieszkanym przez 20-50 tys. mieszkańców oraz co najmniej 150 tys. zł na inwestycję. Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł, bieżąca to maksymalnie 3 proc. od obrotu. Koszty przystosowania lokalu do wymagań sieci firma szacuje na 50-100 tys. zł.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €