Pronuptia wkrótce w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Groupe Pronuptia to trzy marki sukien ślubnych i wieczorowych: Point Mariage, Complicité oraz Pronuptia. Każda z nich oparta na innej koncepcji aby odpowiedzieć na potrzeby jak największej liczby klientów. Point Mariage to duże sklepy na peryferiach miasta w strefach handlowych. Duża powierzchnia sprzedaży oznacza więcej swobody dla klienta oraz większą ekspozycję. Koncept marki Complicité to natomiast butik w centrum, gdzie klient znajdzie kreacje różnych stylistów. Pronuptia z kolei działa na rynku sukien ślubnych od 50 lat. Sklepy ostatniego z konceptów zlokalizowane są w luksusowych butikach w ścisłym centrum, gdzie prezentowane są autorskie kolekcje znanych stylistów mody ślubnej.

- Należy zaznaczyć, że nasze sklepy to nie tylko salony sukien ślubnych, ponieważ każda marka w swojej kolekcji proponuje oprócz sunki ślubnych także suknie wieczorowe, garnitury, dodatki oraz ubrania dla dzieci. - mówi Aneta Jargieło, przedstawiciel Groupe Pronuptia na Polskę – To również duży plus naszych sklepów, które mogą zadowolić nie tylko przyszłych małżonków, ale również najbliższą rodzinę oraz gości.

Sieć liczy już ponad 150 własnych sklepów, które znajdują się głownie we Francji i w Niemczech oraz około 200 jednostek franczyzowych i partnerskich na całym świecie. Obecnie firma kieruje swoją ofertę do polskich przedsiębiorców i poszukuje potencjalnych franczyzobiorców. Do końca 2010 roku zostaną otwarte pierwsze na terenie Polski salony franczyzowe marki Pronuptia. Sklepy marek Point Mariage i Complicité zaczną się pojawiać w naszym kraju w kolejnych latach.

Oferta franczyzowa skierowana jest do miast powyżej 60 tys. mieszkańców. Przyszły partner może liczyć na wyłączność terytorialną, szkolenia oraz materiały marketingowe otrzymane od franczyzodawcy. Franczyzobiorca powinien przygotować się na inwestycje w wysokości 25-30 tys. euro. Kwota ta obejmuje opłatę wstępną oraz zakup odzieży do sklepów. Do tego dochodzą koszty związane z zakupem bądź najmem odpowiedniego lokalu. Nowe kolekcje wszystkich marek działających w grupie pojawiają się w sklepach już w październiku.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €