Mała konkurencja, większe pole do popisu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wygląda nasz rynek usług teleopieki?
Można powiedzieć, że ten rynek w Polsce wciąż jest dziewiczy. Świadomość usług stale rośnie, ale głównie w Warszawie oraz w dużych miastach, gdzie mamy franczyzobiorców. W innych miejscach usługi tego typu są mało znane. Konkurencja też jest znikoma. Oprócz nas, działa tylko kilka firm. Ta sytuacja ma swoje zalety i wady. Wprowadzenie nowej usługi jest dużą szansą dla tych, którzy zaczną teraz działać. Jednocześnie wiąże się z większymi nakładami na reklamę. Społeczeństwo w Polsce starzeje się i zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi dla ludzi w podeszłym wieku będzie rosło.

Na Zachodzie ten sektor jest pewnie silniej rozwinięty?
Historia tego typu usług na Zachodzie sięga 25 lat. W większości krajów starej UE są bardzo popularne, np. w Niemczech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech. Cieszą się też powodzeniem w Izraelu i USA. Rozkwit w Europie nastąpił 5-7 lat temu, kiedy za usługi zaczęły płacić instytucje - pomoc społeczna, fundacje, stowarzyszenia i odpowiedniki naszego NFZ.

Co nowego dzieje się w tej chwili w firmie?
Znaczącą zmianą jest zakup naszych usług przez ośrodki społeczne. To dla nas i naszych franczyzobiorców wielka szansa, ponieważ otwiera drogę do innych typów instytucji, a tym samym do klienta "hurtowego". W ostatnim miesiącu do naszej sieci przyłączyło się pięciu franczyzobiorców - z Białegostoku, Bydgoszczy, Wrocławia, Łodzi i Olsztyna.

(mip)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €