Czeska ofensywa Brand New Products

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po udanym debiucie sklepów franczyzowej sieci odzieżowej w Wilnie na Litwie firma kontynuuje rozwój za południową granicą Polski.
- Na terenie Czech w lipcu powstał sklep Brand New Products w Trińcu – mówi Zachariasz Bryniarski, manager sieci. - Na początku września otwarty zostanie też punkt w czeskiej miejscowości Mlada Boleslav. Planujemy również rozszerzenie sieci o lokale w Brnie i Pradze.

Brand New Products działa na rynku od 1987. Obecnie sieć na terenie Polski, Litwy, Czech i Ukrainy ma kilkadziesiąt sklepów multibrandowych, oferujących produkty światowych marek odzieżowych i obuwniczych, tj. Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang.

Inwestycja we własny biznes pod znakiem Brand New Products wymaga wkładu finansowego na poziomie ok. 30 tys. Sklepy sieci zwykle działają w lokalach o powierzchni od 20 do 150 m2.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €