Czeska ofensywa Brand New Products

Outletowa sieć otwiera kolejne sklepy.
Po udanym debiucie sklepów franczyzowej sieci odzieżowej w Wilnie na Litwie firma kontynuuje rozwój za południową granicą Polski.
- Na terenie Czech w lipcu powstał sklep Brand New Products w Trińcu – mówi Zachariasz Bryniarski, manager sieci. - Na początku września otwarty zostanie też punkt w czeskiej miejscowości Mlada Boleslav. Planujemy również rozszerzenie sieci o lokale w Brnie i Pradze.
Brand New Products działa na rynku od 1987. Obecnie sieć na terenie Polski, Litwy, Czech i Ukrainy ma kilkadziesiąt sklepów multibrandowych, oferujących produkty światowych marek odzieżowych i obuwniczych, tj. Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang.
Inwestycja we własny biznes pod znakiem Brand New Products wymaga wkładu finansowego na poziomie ok. 30 tys. Sklepy sieci zwykle działają w lokalach o powierzchni od 20 do 150 m2.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...