Święte Mikołajki
Brytyjska sieć Woolworths wprowadziła do swoich 800 sklepów kostiumy dla pań chcących odegrać rolę Świętego Mikołaja
Woowotrh wyjaśnił, że prowadzenie strojów dla Świętych Mikołajek było warunkiem utrzymania sprzedaży tradycyjnych kostiumów dla mężczyzn Mikołajów. W nocie wysłanej do brytyjskich mediów specjaliści od public relations Woolworth napisali, że „politycznie poprawni eurokraci z Brukseli mówią, że Święty Mikołaj musi być kobietą”.
Pomysł chwycił, brukowiec „The Sun” zamieścił artykuł o Mikołajce na swej znanej ze względu na zdjęcia półnagich dziewczyn trzeciej stronie.
Przeciw wykorzystywaniu stereotypów o unijnym ustawodawstwie w celach komercyjnych zaprotestowała Komisja Europejska. Zdaniem Komisji cała sprawa jest „żartem reklamowym”.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 25 październik 2001See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...