Lodziarnie Carte d’Or jeszcze w tym roku
Firma Jago zamierza uruchomić w tym roku sieć małych lokali, których głównym towarem będą lody marki Carte d’Or.
Do tej pory lody spod znaku Carte d'Or mogliśmy kupować wyłącznie w sklepach. Niebawem ma się to zmienić i lody rodem z Francji będzie można zjeść również w firmowej sieci kawiarni.
- Jeszcze w tym roku powstanie kilka pierwszych lokali, w których serwowane będą lody Carte d'Or - zapewnia prezes Ice Cafe Concept, Krzysztof Niebrzydowski, który w ubiegłą środę podpisał umowę z firmą Unilever Polska. - Docelowo, w ciągu 5 - 7 lat, nasza firma chciałaby stać się graczem numer jeden pod względem liczby lokali w Polsce - deklaruje Niebrzydowski.
Lodziarnie Carte d'Or Cafe mają się rozwijać w systemie franczyzowym, dzięki czemu koszty otwierania lokali będą stosunkowo niskie.
- Chcemy, aby nasze punkty zlokalizowane były głównie w centrach handlowych dużych miast. Będą to zarówno lokale kawiarniane, jak i wyspy - tłumaczy prezes Ice Cafe Concept. Pierwsze zapowiedziane miasta, to Gdańsk, Poznań i Gorzów.
Dotychczas najwięcej lodziarni miał Grycan (85). Druga na podium jest Zielona Budka, a zaraz za nią Nestle. Carte d'Or Cafe, bo tak ma się nazywać nowa sieć, nie będzie budowana od zera. Powstanie na bazie lodziarni należących dotychczas do Unilever, który ze swoimi Ice Cafe też ma duży udział w rynku (20).
Giełdowa spółka Jago specjalizuje się w produkcji mrożonek, m.in. lodów, frytek, warzyw i owoców. W ubiegłym roku firma wypracowała 173 mln zł przychodów ze sprzedaży, a cała grupa - 210 mln zł. W czerwcu br. - wraz z dwoma mniejszościowymi udziałowcami - zawiązała spółkę Ice Cafe Concept, która będzie odpowiedzialna za rozwój sieci lodziarni Carte D'or Cafe i koordynację dystrybucji.
Spożycie lodów przez Polaków rośnie, chociaż na tle Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych wciąż wyglądamy blado. Skandynawowie zjadają 10 litrów lodów na osobę rocznie. W Niemczech i Czechach rocznie na mieszkańca przypada 5 litrów, podczas gdy w Polsce jest to zaledwie 3,5 litra lodów na rok. Liderami na świecie są Amerykanie, gdzie na każdego przypada średnio 22 litrów lodów rocznie. Według prognoz spożycie lodów będzie się i u nas nieznacznie zwiększało.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej