Ada Plus wchodzi do dużych miast

Firma będzie otwierać swoje stoiska z biżuterią w największych polskich miastach.
Ada Plus zajmuje się produkcją i dystrybucją srebrnej biżuterii. Na Polskim rynku jest obecna od 1996 roku. W ciągu 14 lat istnienia Ada Plus stworzyła sieć liczącą prawie tysiąc stoisk z biżuterią. We wrześniu do sieci mają dołączyć trzy kolejne. Firma zmieniła też swoją politykę otwarć i przymierza się do podboju wielkich miast.
- Dotychczas otwieraliśmy nasze stoiska głównie w mniejszych miastach, ale w tym roku postanowiliśmy zmodyfikować nieco strategię rozwoju i wejść z produktami Ada Plus również do dużych miast. Zamierzamy otwierać wyspy z biżuterią w galeriach handlowych i właśnie rozpoczęliśmy poszukiwania nowych partnerów - mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy firmy Ada Plus.
Za przystąpienie do sieci firma Ada Plus nie pobiera żadnych opłat, przyszły franczyzobiorca musi jednak wnieść wkład finansowy w wysokości 10, 30, 60 lub 100 tys. zł, w zależności od wielkości stoiska, jakie będzie chciał umieścić w swoim sklepie. Ada Plus bezpłatnie udostępnia swoim partnerom ekspozytory, lady i gabloty oraz materiały reklamowe i opakowania z logo firmy. Lokal, w którym zostanie ustawione stoisko z biżuterią, powinien znajdować się przy głównej ulicy miasta, lub w centrum handlowym. Franczyzobiorca i jego personel przejdą szkolenie sprzedażowe.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej