Ada Plus wchodzi do dużych miast

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ada Plus zajmuje się produkcją i dystrybucją srebrnej biżuterii. Na Polskim rynku jest obecna od 1996 roku. W ciągu 14 lat istnienia Ada Plus stworzyła sieć liczącą prawie tysiąc stoisk z biżuterią. We wrześniu do sieci mają dołączyć trzy kolejne. Firma zmieniła też swoją politykę otwarć i przymierza się do podboju wielkich miast.

- Dotychczas otwieraliśmy nasze stoiska głównie w mniejszych miastach, ale w tym roku postanowiliśmy zmodyfikować nieco strategię rozwoju i wejść z produktami Ada Plus również do dużych miast. Zamierzamy otwierać wyspy z biżuterią w galeriach handlowych i właśnie rozpoczęliśmy poszukiwania nowych partnerów - mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy firmy Ada Plus.

Za przystąpienie do sieci firma Ada Plus nie pobiera żadnych opłat, przyszły franczyzobiorca musi jednak wnieść wkład finansowy w wysokości 10, 30, 60 lub 100 tys. zł, w zależności od wielkości stoiska, jakie będzie chciał umieścić w swoim sklepie. Ada Plus bezpłatnie udostępnia swoim partnerom ekspozytory, lady i gabloty oraz materiały reklamowe i opakowania z logo firmy. Lokal, w którym zostanie ustawione stoisko z biżuterią, powinien znajdować się przy głównej ulicy miasta, lub w centrum handlowym. Franczyzobiorca i jego personel przejdą szkolenie sprzedażowe.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €