Organique liczy 25 sklepów, z których 23 prowadzą franczyzobiorcy. Od początku roku sieć powiększyła się o 3 nowe placówki, najbliższe miesiące mają przynieść dwa kolejne otwarcia.
- W marcu tego roku otworzyliśmy sklep w Łodzi, w czerwcu przyszła kolej na Gdańsk, a nasz najnowszy sklep, który zaczął obsługiwać klientów w lipcu, mieści się w Zielonej Górze - wymienia Marek Bodnar, dyrektor zarządzający sieci Organique. - Kończymy negocjacje z partnerami Rzeszowa i Bydgoszczy, gdzie nowe sklepy powinny pojawić się jeszcze w tym roku. W przyszłym roku sieć ma się powiększyć o dwa sklepy własne we Wrocławiu i Szczecinie.
W tym roku firma obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z tej okazji asortyment Organique powiększył się o nową, naturalną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy EKO.
- Seria EKO, stworzona na bazie certyfikowanych surowców z nanozłotem, Xeradinem i olejem z hiszpańskiej lawendy, powstała z myślą o troskliwej pielęgnacji skóry dojrzałej oraz jako intensywna kuracja dla skóry odwodnionej, z pierwszymi oznakami starzenia – opowiada Marta Mazgaj, PR manager Organique.
Potencjalny franczyzobiorca Organique powinien dysponować kapitałem od 50 tys. zł do 150 tys. zł. Wysokość inwestycji jest różna w zależności od tego, czy otwierana będzie wyspa handlowa czy sklep w galerii handlowej. Wymagana powierzchnia w pasażach handlowych to ok. 12 m2, lokal handlowy powinien mieć wielkość 20 – 30 m2. Preferowane lokalizacje to galerie handlowe lub ulice handlowe w centrach miast. Opłata wstępna wynosi 6 tys. zł, a opłata marketingowa 2 proc. od obrotu. Inwestycja zwraca się w czasie 12 – 18 miesięcy.
Pierwszym produktem Organique były ręcznie wyrabiane mydła glicerynowe, które do dziś cieszą się niesłabnącą popularnością wśród klientów firmy. W ofercie firmy można też znaleźć kule, sole i pudry do kąpieli oraz produkty do codziennej pielęgnacji ciała, czyli żele, szampony i balsamy. Kosmetyki Organique były wielokrotnie nagradzane różnymi medalami i wyróżnieniami.
(mak)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.
Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/5500/wiecej-natury/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81647 [country_item] => pl [description] => Firma Organique produkuje naturalne i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała. [path] => 6df/4c9/organique_male_produkt.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 10778 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Firma Organique produkuje naturalne i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) ) [og_image] => 34b/0a2/organique.jpg [article_date_formated] => 13.08.2010 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Firma Organique produkuje naturalne i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Firma Organique produkuje naturalne i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Więcej natury

Sieć salonów Organique powiększyła się o trzy nowe placówki. Trwają też przygotowania do kolejnych otwarć.
Organique liczy 25 sklepów, z których 23 prowadzą franczyzobiorcy. Od początku roku sieć powiększyła się o 3 nowe placówki, najbliższe miesiące mają przynieść dwa kolejne otwarcia.
- W marcu tego roku otworzyliśmy sklep w Łodzi, w czerwcu przyszła kolej na Gdańsk, a nasz najnowszy sklep, który zaczął obsługiwać klientów w lipcu, mieści się w Zielonej Górze - wymienia Marek Bodnar, dyrektor zarządzający sieci Organique. - Kończymy negocjacje z partnerami Rzeszowa i Bydgoszczy, gdzie nowe sklepy powinny pojawić się jeszcze w tym roku. W przyszłym roku sieć ma się powiększyć o dwa sklepy własne we Wrocławiu i Szczecinie.
W tym roku firma obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z tej okazji asortyment Organique powiększył się o nową, naturalną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy EKO.
- Seria EKO, stworzona na bazie certyfikowanych surowców z nanozłotem, Xeradinem i olejem z hiszpańskiej lawendy, powstała z myślą o troskliwej pielęgnacji skóry dojrzałej oraz jako intensywna kuracja dla skóry odwodnionej, z pierwszymi oznakami starzenia – opowiada Marta Mazgaj, PR manager Organique.
Potencjalny franczyzobiorca Organique powinien dysponować kapitałem od 50 tys. zł do 150 tys. zł. Wysokość inwestycji jest różna w zależności od tego, czy otwierana będzie wyspa handlowa czy sklep w galerii handlowej. Wymagana powierzchnia w pasażach handlowych to ok. 12 m2, lokal handlowy powinien mieć wielkość 20 – 30 m2. Preferowane lokalizacje to galerie handlowe lub ulice handlowe w centrach miast. Opłata wstępna wynosi 6 tys. zł, a opłata marketingowa 2 proc. od obrotu. Inwestycja zwraca się w czasie 12 – 18 miesięcy.
Pierwszym produktem Organique były ręcznie wyrabiane mydła glicerynowe, które do dziś cieszą się niesłabnącą popularnością wśród klientów firmy. W ofercie firmy można też znaleźć kule, sole i pudry do kąpieli oraz produkty do codziennej pielęgnacji ciała, czyli żele, szampony i balsamy. Kosmetyki Organique były wielokrotnie nagradzane różnymi medalami i wyróżnieniami.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej