Ten system się sprawdza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

McDonald`s jest stałym gościem na Salonie Franczyzy – dlaczego warto tam być?
Salon franczyzy to świetna okazja do bezpośrednich spotkań z potencjalnymi franczyzobiorcami. Przy stoisku McDonald's zawsze do dyspozycji zwiedzających jest trzech specjalistów, którzy w zasadzie od ręki mogą udzielić niezbędnych informacji. Każdego interesują inne aspekty współpracy, a pytania są tak różnorodne, że nie jesteśmy w stanie uwzględnić wszystkich w materiałach informacyjnych. Nasi konsultanci poświęcają na indywidualną rozmowę podczas targów średnio od 20 do 60 minut. To pokazuje, że franczyzobiorcy chętnie korzystają z tej możliwości, gdyż o wiele łatwiej jest nawiązać pierwszy kontakt z firmą osobiście, niż za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.

Czy udział w poprzednich edycjach Salonu przyniósł efekty w postaci nowych biorców?
Zdecydowanie tak. Zaobserwowaliśmy również, że po targach wpływa do nas znacznie więcej aplikacji, niż w pozostałych miesiącach. Podczas targów spotykamy zarówno tych, którzy dopiero zastanawiają się nad taką formą działalności, jak i tych, którzy są już zdecydowani i dokładnie wiedzą jakiej oferty szukają. Chociaż decyzja o zakupie licencji jest zawsze odłożona w czasie, a od zgłoszenia do rozpoczęcia działalności z McDonald’s upływa niekiedy nawet rok, to mogę potwierdzić, że wielu obecnych franczyzobiorców po raz pierwszy spotkaliśmy właśnie na Salonie Franczyzy. Nasz przykład pokazuje, że ten sposób się sprawdza, dlatego zamierzamy brać udział w Targach także w kolejnych latach.

Rozmawiała (kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €