Redan wprowadza nową markę
Drywash to sportowa marka, która wzbogaci portfel łódzkiej spółki odzieżowej.
Nowa marka ma być uzupełnieniem dotychczasowej oferty produktowej marek modowych Grupy Redan - Top Secret i Troll. Na początku będzie sprzedawana w sklepach Top Secret and Friends, czyli firmowych multibrandach, oraz w sportowych sklepach multibrandowych.
- Polski rynek artykułów sportowych ma ogromny potencjał rozwoju. Nie ma na nim żadnej marki, dla której sportowy charakter i atrakcyjny wygląd stanowiłyby rdzeń kolekcji. Dlatego Drywash nie ma w Polsce bezpośredniej konkurencji. Podobny asortyment oferowany jest przez znane zagranicą marki, ale w dużo wyższych cenach - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.
Zarząd spółki szacuje, że sprzedaż produktów Drywash może osiągnąć wartość 100 – 150 mln zł rocznie. Nowa marka ma na siebie zarabiać już od pierwszego sezonu. W chwili debiutu Drywash ma pojawić się w około 100 sklepach, później ma ich być nawet 500. W przyszłości sieć sprzedaży ma poszerzyć się o kolejne kanały dystrybucji, wśród nich mają znaleźć się sklepy franczyzowe i modowe sklepy sieciowe. Spółka nie wyklucza również wyjścia z marką na rynki zagraniczne.
Asortyment Drywash trafi do sklepów na początku przyszłego roku, cenowo będzie plasował się w segmencie popularnych sportowych marek odzieżowych. W pierwszym okresie ponad 40 proc. sprzedaży ma być realizowana poprzez sieć salonów Top Secret and Friends, w których marka będzie miała wydzieloną powierzchnię. 60 proc. sprzedaży będzie realizowanej za pośrednictwem niesieciowych sklepów multibrandowych z odzieżą sportową. Ubrania z metką Drywash będą dostępne również dla klientów sklepu internetowego.
- Dla coraz większej grupy naszych rodaków sport, to nie tylko wysiłek fizyczny, ale styl życia, a co za tym idzie dress sens. Odzież spod znaku Drywash stworzona została z myślą o osobach, które aktywnie spędzają wolny czas, a więc uprawiają różnego rodzaju sporty, spacerują, tańczą, jeżdżą na rowerze - mówi Piotr Kulawiński. - W ofercie Drywash znajdą się kurtki, t-shirty, szorty, getry i lekkie bluzy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


