Nowy miesiąc, nowy sklep

Na początku sierpnia otwarty został supermarket Intermarche w Nowogardzie.
To już 148 market Intermarche w Polsce. Zarządzająca siecią Grupa Muszkieterów wielkimi krokami zbliża się więc to okrągłej liczby 150 placówek. Nowogardzki market działa pod szyldem Contact. To innowacyjna formuła sklepu, w której zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.
- Tym, co wyróżnia Intermarche wśród lokalnej konkurencji jest szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości – mówi Bartłomiej Tarłowski, p.o. kierownika Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. - Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem, czyli wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Nowogardzka placówka oferuje też mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki której klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Sklep ma powierzchnię sprzedażową 700 m2. Klienci mogą podczas zakupów korzystać z darmowego parkingu mieszczącego ponad 40 samochodów. Niedługo będą mogli też w kasach Intermarche zapłacić rachunki oraz doładować telefon. Nowogardzki market zatrudnia 30 osób.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 148 supermarketów Intermarche oraz 71 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...