Miss Trendy na wyspach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Miss Trendy to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Firma powstała w 2000 roku, zaś od czterech lat prowadzi produkcję i sprzedaż kolekcji we własnych sklepach, których sukcesywnie przybywa w kraju i za granicą. Wraz z nową kolekcją jesienną pojawią się nowe placówki Miss Trendy.

- Sklepy franczyzowe wypierają z rynku małe sklepiki odzieżowe i taki trend będzie się utrzymywał, tak jak ma to miejsce obecnie u naszych zachodnich sąsiadów. Dlatego w ciągu kilku najbliższych lat chcemy w dalszym ciągu rozwijać sieć sklepów franczyzowych w kraju i otwierać kolejne placówki za granicą - mówi Agnieszka Rosoch, właścicielka Miss Trendy. - Ostatnio otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Irlandii, który prowadzą mieszkający tam na stałe Polacy. Takie otwarcie to dla firmy duże wyzwanie, bo konkurencja na rynkach zachodnich jest spora.

Otwierając nowe placówki Miss trendy jednocześnie szuka nowych partnerów. Przystąpienie do sieci jest bezpłatne. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni od 40 do 80 m2. Z punktu widzenia firmy atrakcyjne są lokale w centach handlowych i centrach miast. Koszty otwarcia sklepu w sieci Miss Trendy wynoszą od 25 tys. zł netto. Przygotowania do otwarcia trwają ok. 2 tygodni. Firma zapewnia bezpłatną wizualizację oraz dostęp do znaku towarowego i know how. Towar w sklepach sklepach Miss Trendy uzupełniany jest dwa razy w tygodniu za pomocą poczty kurierskiej na koszt firmy.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €