Kolejny Rzeźnik na licencji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

127 placówka działająca pod logo sieci mieście się w Białymstoku, przy ul. Św. Rocha. To już siódmy sklep otwarty w 2010 roku. Większość z delikatesów w sieci działa na zasadach franczyzy. W ofercie delikatesów u Rzeźnika znalazły się mięsa i dodatki masarskie oraz wędliny i wyroby wędliniarskie. Ponadto w punkcie działa firmowe stoisko piekarnicze oferujące dostawy pieczywa cztery razy dziennie.

Inwestycja ze strony franczyzobiorcy wynosi około 5–10 tys. zł. kwota ta przeznaczona jest na zakup m.in. kas fiskalnych, towaru i opakowań. Franczyzodawca nie pobiera opłaty licencyjnej. Miesięczny koszt franczyzy ustalany jest z każdym z biorców indywidualnie. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, w przypadku wzorowej współpracy może wynosić nawet 0 zł.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €