Wyposażenie od A do Z
Inwestycja w sklep marki Villeroy & Boch to wydatek co najmniej 300 tys. zł.
– Nasza firma oferuje kompleksowe wyposażenie domu od filiżanki i talerzyka po wannę czy kabinę prysznicową. Zarówno oferta zastawy stołowej i akcesoriów, jak i wyposażenia kuchni czy łazienki są utrzymane w trzech stylach – mówi Piotr Szmidt, dyrektor działu porcelany stołowej sieci Villeroy & Boch. – Uważam, że w Polsce jest miejsce na 10 razy więcej sklepów w naszej branży niż jest ich obecnie – dodaje.
Potencjalnych franczyzobiorca Villeroy & Boch powinien się liczyć z inwestycją rzędu 300-500 tys. zł oraz dysponować lokalem o powierzchni 90-160 m2 w centrum handlowym w dużej aglomeracji. Franczyzodawca twierdzi, że sklep zaczyna być rentowny po mniej więcej 6 miesiącach, inwestycja zwraca się po upływie 5-6 lat.
– Polacy z roku na rok kupują coraz więcej porcelany, głównie na upominki. W sklepach tworzymy listy prezentów ślubnych i okolicznościowych, z których goście chętnie korzystają. Najczęściej przychodzą i podają sumę, za którą chcieliby państwu młodym kupić prezent. Wówczas my dobieramy odpowiednie elementy z listy. To bardzo wygodny i praktyczny sposób na obdarowanie kogoś. Obecnie, w wybranych sklepach, mamy promocję dla par młodych, każda która założy u nas listę ślubną, otrzyma 20-proc. rabat od jej wartości do wykorzystania w naszym sklepie – mówi Piotr Szmidt.
Obecnie w Polsce działają 2 sklepy własne i 37 franczyzowych Villeroy & Boch. Firma powstała w Niemczech w 1748r.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


