15. urodziny Glazury Królewskiej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe salony Glazury Królewskiej otwarte zostały w Rybniku, Ostrołęce i Krakowie. W 2010 roku sieć ma powiększyć się o kilkanaście salonów łazienek.

Z okazji 15-lecia sieci został zorganizowany urodzinowy piknik dla pracowników i zaproszonych gości. Jubileuszowy rok firma uczciła też otwarciem kanału firmowego na platformie YouTube. Glazura Królewska organizuje także konkurs, którego uczestnicy mają za zadanie opisanie własnego pomysłu na aranżację wnętrza łazienki. Nagrodą jest profesjonalny projekt wnętrza łazienkowego i jego realizacja przy użyciu płytek oferowanych w Salonach Łazienek Glazura Królewska.

Przewidywana kwota inwestycji we własny biznes pod marką Salony Łazienek Glazura Królewska to ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł stanowi opłata franczyzowa. Niezbędne jest także dysponowanie własnym lub dzierżawionym lokalem. Partnerzy sieci mogą liczyć m.in. na korzystne warunki zakupowe w ramach grupy franczyzowej, cykliczny system promocji i wizualizację zewnętrzną oraz wewnętrzną w ramach pakietu startowego. Franczyzodawca zapewnia też wyłączność terytorialną.

Glazura Królewska jest jednym z największych dystrybutorów płytki ceramicznej i materiałów budowlanych w południowo-wschodniej Polsce. Działa od 1995 roku, dostarczając materiały budowlane dla hoteli, centrów handlowych i szkół. Od wielu lat współpracuje z takimi producentami, jak Opoczno, Paradyż, Tubądzin, Cersanit, Polcolorit czy Nowa Gala.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €