Fast food z sushi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Roller Sushi pojawiła się na rynku stosunkowo niedawno, bo w maju tego roku. Jej właścicielem jest spółka International Sushi Bistro. Jak dotąd działają dwie placówki Roller Sushi obie działają na terenie podwarszawskich Marek. Firma chciałaby powiększyć liczbę swoich placówek za pośrednictwem franczyzy.

Tym, co odróżnia Roller Sushi od innych restauracji oferujących przysmaki kuchni japońskiej, jest forma, w jakiej serwowane są potrawy.

- W Polsce jest już duże grono fanów sushi, którzy doceniają nie tylko jego smak ale i zalety odżywcze. Nasze oferta skierowana jest zarówno do tych osób, które już znają jak i do tych, którzy do tej pory nie próbowali sushi, z różnych przyczyn. Z naszych badań i obserwacji wynika, że jest kilka barier, które zniechęcają do sushi potencjalnych konsumentów. Jedną z nich jest obawa przed okazaniem braku umiejętności posługiwania się pałeczkami. Inną, bardzo poważną, jest cena. Sushi jest w Polsce stosunkowo drogie, dlatego uważane jest za produkt luksusowy. Roller Sushi łamie te bariery. Sushi zwinięte w rolkę, złożoną z sześciu kawałków, podane w tubie ze specjalną fiolką wypełnioną sosem sojowym, je się jak popularnego hot doga. A cena jest dopasowana do oferty, pozycjonowanej jako fresh fast food – przekonuje Miłosz Olesiński, chief operating officer spółki spółki International Sushi Bistro, właściciela marki Roller Sushi.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €