Nauczą dzieci w największych miastach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec ubiegłego Mortimer English Club, specjalizujący się w kursach języka angielskiego dla dzieci, pozyskał masterfranczyzobiorcę na terytorium Polski. Jak dotąd powstał punkt partnerski w Otwocku, a kolejny franczyzobiorca już niebawem otworzy szkołę językową na warszawskim Mokotowie. Zajęcia odbywają się także w polskiej centrali sieci w Warszawie. Mortimer chce otwierać placówki w całej Polsce.

Jak twierdzi Anna Bratowska, której niemiecka firma powierzyła misję budowy sieci szkół językowych nad Wisłą, polscy konsumenci stanowią wyjątkowo atrakcyjny rynek dla światowych graczy z branży edukacyjnej.

- Polacy są tradycyjnie przywiązani do idei kształcenia – tłumaczy Bratowska. - W krajach Europy Zachodniej, np. w Wielkiej Brytanii, edukacja nie ma tak dużego znaczenia socjologicznego. Polscy studenci mają uznane w świecie osiągnięcia w zakresie nauk ścisłych, a to w dużej mierze rezultat właśnie dobrych podstaw edukacyjnych budowanych w młodym wieku.

Zagraniczna marka to szczególnie cenny atut również dlatego, że Polacy to wyjątkowo świadomi konsumenci i dwa razy sprawdzają, zanim wyjmą pieniądze z portfela.

- Tak jest zarówno w przypadku plazmowego telewizora, jak i wyboru szkoły dla dziecka – mówi Bratowska. - Zagraniczna marka, jak Mortimer English Club, ale ze swoistą domieszką „Made in Poland” jest dla nich świetnym rozwiązaniem. Taka szkoła jest z jednej strony prowadzona przez polskich przedsiębiorców, a z drugiej ma międzynarodową renomę i system sprawdzony na całym świecie.

Koncepcja nauki angielskiego dla dzieci wykorzystywana w Mortimer English Club została sformułowana w 1995 roku przez Karolę Scheer, założycielkę firmy. Pomysł polega na tym, aby bezstresowo uczyć się języków. Według przedstawicieli firmy nauka nie powinna być zmaganiem, ale świetną zabawą. W Mortimer English Club dzieci uczą się języka poprzez gry i śpiew w języku angielskim. Wedle założenia konceptu, w podobny sposób angielskiego mogą nauczyć się także dorośli. Zajęcia prowadzone są dla różnych grup wiekowych - od dwulatków aż po seniorów z indywidualnym tokiem nauczania. Na całym świecie działa już 288 placówek sieci.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €