Sfinks ułatwia życie franczyzobiorcom

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Podpisanie umowy przełoży się na znaczne udogodnienia dla partnerów franczyzowych Sfinksa. Franczyzobiorcy będą od tej pory mogli dokonywać zakupów w halach Makro po konkurencyjnych cenach. Skorzystają też z dodatkowych przywilejów wynikających ze statusu Złotego Klienta, jak m.in. specjalnego parkingu zlokalizowanego przy wyjściu z hali, dużych wózków na zakupy, szkoleń branżowych, programów upustowych i oddzielnych kas.

- Stale doskonalimy system centralnych zakupów, co łączy się również z dywersyfikacją źródeł zaopatrzenia. Dzięki temu zwiększamy konkurencyjność wśród naszych dostawców, uzyskujemy atrakcyjniejsze ceny produktów oraz dodatkowe korzyści w postaci specjalnych rabatów i promocji. Zróżnicowanie dostawców i oferty pozwala naszym franczyzobiorcom i menedżerom prowadzącym restauracje własne elastycznie reagować na bieżące potrzeby w zakresie zaopatrzenia i efektywnie planować zakupy – mówi Iwona Potrykus, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.

W zakresie umów centralnego zaopatrzenia operator sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło współpracuje już m. in. z takimi firmami jak Farutex, Bonduelle Polska, Carey Agri International Poland, Bols, Polmos Białystok, Grześkowiak, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Kerry Polska, JohnsonDiversey Polska, Farm Frites International, Fanex Żerań i Elite Cafe.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €