City Hell dla dzieci
Outlet Polska, dystrybutor markowej odzieży outletowej w Polsce, rozpoczął rozwój pierwszej na rynku sieci sklepów z końcówkami kolekcji dla dzieci.
Placówki będą działały na zasadzie franczyzy pod logo City Hell Baby. Spółka Outlet Polsa weszła w sprofilowany rynek outletowy, który dopiero stawia pierwsze kroki w kraju. Nowy projekt powstał na bazie rozwoju City Hell, sieci outletów z ofertą standardową.
Pierwszy sklep City Hell Baby zostanie uruchomiony wraz z końcem sierpnia 2010 r. w Opolu. Strategia rozwoju sieci, podobnie jak City Hell, opiera się na franczyzie. Koszt inwestycji w sklep City Hell Baby wynosi ok. 30-40 tys. zł. Placówki będą otwierane na terenie całej Polski. Docelowo sieć ma liczyć ok. 50 sklepów City Hell Baby.
– Rynek outletowy w Polsce nabiera tempa. Jeszcze do niedawna branża składała się wyłącznie z centrów handlowych, gdzie głównie działały sklepy firmowe. Obecnie coraz większy udział w branży mają mniejsze sklepy z ofertą multibrandową. Przeważnie jednak, są one nastawione na klienta dorosłego i młodzież – mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.
Outlet Polska wchodzi w niszę
Spółka Outlet Polska postanowiła poszerzyć spektrum odbiorców oferty outletowej. City Hell Baby koncentruje się na dzieciach w wieku od 0 do 14 lat. W placówkach dostępne będą końcówki kolekcji takich Marek jak Mexx Baby, Levis, Noa Noa Kids i Fransa Kids. Ich ceny będą do 70 proc. niższe niż w salonach firmowych.
– Rynek outletowy w Polsce jest dość jednorodny. W branży odzieżowej istnieje wiele nisz, które zamierzamy zająć. Jedną z nich jest sektor sprzedaży ubrań dziecięcych – mówi Adam Bilik.
Decyzja o realizacji projektu budowy sieci City Hell Baby wynika z potrzeby rynku. Jak twierdzi Adam Bilik, wydatki na dzieci stanowią istotną część każdego domowego budżetu. Dotyczy to szczególnie ubrań, z których mali klienci szybko wyrastają. Outlety pozwalają nie tylko kupować więcej i częściej, ale również udostępniają wysokiej jakości obrandowany produkt.
– Planujemy sukcesywnie zwiększać wachlarz marek oferowanych w sklepach City Hell Baby. Rozbudowa sieci placówek będzie szła w parze z rozwojem wewnętrznym placówek – mówi Adam Bilik.
Hurtownik i detalista
Outlet Polska prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż markowej odzieży outletowej. Jako hurtownik zaopatruje w towar zarówno sklepy typu faktory outlet, jak i tradycyjne, eleganckie sklepy w galeriach handlowych. Zasięg działania spółki obejmuje ok. 1,2 tys. sklepów w Polsce. Działalność firmy obejmuje również takie kraje jak Czechy, Rumunię i Węgry. Obecnie Outlet Polska posiada na terenie kraju 6 hurtowych placówek działających na zasadzie licencji. Inwestycja w biznes wynosi ok. 200 tys. zł.
Od 2009 roku Outlet Polska prowadzi również rozwój sieci salonów City Hell. Asortyment sklepów obejmuje multibrandową odzież pochodzącą z nadwyżek produkcyjnych międzynarodowych koncernów. Wśród oferowanych marek są m.in. Mexx, Sisley, Next, Vero Moda, Puma, Lee, Wrangler, 2-Biz, Vila, In Town, b-young, ICHI, Massimo Dutti, Zara, Stradivarius, Noa Noa i Blend. Aktualnie funkcjonuje 10 salonów City Hell. Koszt inwestycji w sklep City Hell wynosi ok. 100 tys. zł.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


