Sezon na rower

Od początku roku w sieci Dobre Sklepy Rowerowe przybyło kilka nowych placówek na terenie całego kraju. Firma w dalszym ciągu poszukuje dobrych lokalizacji dla swoich przyszłych partnerów.
- Nie jest to takie proste, bowiem lokal, który w przyszłości stanie się sklepem rowerowym musi spełniać odpowiednie kryteria - mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu spółki Velo, rozwijającej sieć Dobre Sklepy Rowerowe. - Aranżacja sklepu ma ogromne znaczenie, bo w ładnym i dobrze zaprojektowanym wnętrzu łatwiej i przyjemniej robi się zakupy. Zgodnie z zasadami opracowanego przez nas Visual Merchandising Concept został zaprojektowany i oddany w marcu do użytku sklep Dobre Sklepy Rowerowe w Opolu.
Koncept naszego merchandisingu powstał z myślą o standaryzacji placówek w sieci. Zawarte są w nim również wskazówki dotyczące wykończenia i aranżacji sklepu.
- Przygotowujemy projekty witryn dla naszych sklepów w taki sposób, aby nadać im spójny charakter, przy jednoczesnym zachowaniu nazwy własnej placówki partnerskiej - mówi Tomasz Radzki. - Według opinii fachowców, informowanie o oferowanym asortymencie w sposób atrakcyjny i zrozumiały, jak również sam wystrój, sposób prezentacji towaru i znajomość zasad ekspozycji, wpływają na zwiększenie sprzedaży. My pokazujemy naszym partnerom, jakie rozwiązania będą dla nich korzystne.
Dobre Sklepy Rowerowe poszukują do współpracy partnerów, którzy są zainteresowani otwarciem nowego punktu handlowego, a także właścicieli funkcjonujących już sklepów rowerowych lub sportowych, chcących zmienić dotychczasowe zasady funkcjonowania własnej placówki.
- Partnerom proponujemy m.in. możliwość korzystania z sytemu informatycznego, który w dużym stopniu automatyzuje procesy organizacyjne w placówce partnera. Przekłada się to na uproszczenie pracy codziennej, ogranicza czas na czynności związane z procesem zamówień, sprzedaży i przyjęciem do magazynu, co de facto sprzyja lepszej obsłudze klienta - przekonuje Tomasz Radzki.
Franczyzodawca oferuje pomoc w zorganizowaniu sklepu i serwisu rowerowego, wsparcie marketingowe, oraz ofertę handlową światowych marek z branży rowerowej.
(agaka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...