Array ( [article] => Array ( [pid] => 48401 [country] => pl [article_id] => 5372 [article_date] => 2010-06-09 [articletype_id] => 1 [article_title] => OTCF umacnia się po fuzji i planuje debiut giełdowy [article_intro] => Spółka powstała w wyniku połączenia 4F Sport Performance i Outhorn chce stać się liderem rynku modowo-sportowego w tej części Europy. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 17 [img_photo_description] => Jak przyznaje prezes OTCF, Igor Klaja, fuzja to pierwszy krok w kierunku debiutu giełdowego. [secret] => scrtka233167af6ba4cdfbf361e9623903929 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => art. sportowe [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => otcf-umacnia-sie-fuzji-planuje-debiut-gieldowy [article_title_striped] => OTCF umacnia się po fuzji i planuje debiut giełdowy [dir] => article [article_text_photo] =>

Przeprowadzone na początku kwietnia tego roku połączenie dwóch firm odzieżowych i przekształcenie ich w spółkę pod nazwą OTCF już przynosi efekty. Zjednoczone w ramach jednego podmiotu marki mają teraz wspólną księgowość, a jako duże przedsiębiorstwo zyskały atrakcyjną pozycję negocjacyjną w rozmowach z potencjalnymi kredytodawcami.

OTCF to spółka powstała w wyniku połączenia firm kontrolowanych przez jednego właściciela – Igora Klaję. Jak sam przyznał w wywiadzie dla magazynu Shopping Center Poland, fuzja to pierwszy krok na długiej drodze przekształceń jego biznesu.

- To jedna z największych fuzji na rynku modowo-sportowym w ostatnich latach, nie licząc przejęcia Artmana przez LPP. Zmiana ma doprowadzić do utworzenia przedsiębiorstwa będącego pod wieloma względami liderem w tej części Europy, jeśli chodzi o branżę outdoorowo-sportową - mówił Klaja. - Zależy nam na przygotowaniu OTCF do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych. Chcielibyśmy, aby debiut odbył się nie później niż w październiku przyszłego roku.

Kontrolowane przez spółkę OTCF sieć sklepów 4F rozwija się również w formule franczyzowej. Sklepy tej marki mają najczęściej powierzchnię od 100 do 250 m2. Koszty wykończenia i wyposażenia lokalu wahają się od 800 zł do 1,2 tys zł za m2. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,7 tys. zł. Placówki mieszczą się najczęściej w galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych większych miast.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/5372/otcf-umacnia-sie-fuzji-planuje-debiut-gieldowy/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82472 [country_item] => pl [description] => Jak przyznaje prezes OTCF, Igor Klaja, fuzja to pierwszy krok w kierunku debiutu giełdowego. [path] => 079/944/4f_pokaz_stroje.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 11667 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83747 [country_item] => pl [description] => Jak przyznaje prezes OTCF, Igor Klaja, fuzja to pierwszy krok w kierunku debiutu giełdowego. [path] => 33a/b21/4f_jed.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 10832 ) ) ) [og_image] => 079/944/4f_pokaz_stroje.jpg [article_date_formated] => 09.06.2010 [article_day] => Środa [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82472 [country_item] => pl [description] => Jak przyznaje prezes OTCF, Igor Klaja, fuzja to pierwszy krok w kierunku debiutu giełdowego. [path] => 079/944/4f_pokaz_stroje.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 11667 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82472 [country_item] => pl [description] => Jak przyznaje prezes OTCF, Igor Klaja, fuzja to pierwszy krok w kierunku debiutu giełdowego. [path] => 079/944/4f_pokaz_stroje.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 11667 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => 4F [id] => 363 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 130000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Stoiska depozytowe z odzieżą sportową [name_length] => 2 [link] => /franczyza/363/4f/ [investmentFormatted] => 130 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71226 [country_item] => pl [description] => [path] => f4d/75d/4f.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 492 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 20755 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 198698 [country_item] => pl [description] => [path] => 983/988/4f-krakow-bonarka-otwarcie-03.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49327 ) [1] => Array ( [pid] => 198697 [country_item] => pl [description] => [path] => b17/163/franczyza3.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1024 [img_height] => 768 [itemserver_id] => 49326 ) [2] => Array ( [pid] => 198692 [country_item] => pl [description] => [path] => 959/4a7/4f-krakow-bonarka-otwarcie-05.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49321 ) [3] => Array ( [pid] => 198696 [country_item] => pl [description] => [path] => 8d6/225/franczyza2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1024 [img_height] => 712 [itemserver_id] => 49325 ) [4] => Array ( [pid] => 198695 [country_item] => pl [description] => [path] => 0cc/f89/franczyza1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49324 ) [5] => Array ( [pid] => 198694 [country_item] => pl [description] => [path] => 8e4/515/4f-krakow-bonarka-otwarcie-10.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49323 ) [6] => Array ( [pid] => 198693 [country_item] => pl [description] => [path] => fc2/0bd/4f-krakow-bonarka-otwarcie-07.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49322 ) ) ) ) ) )

OTCF umacnia się po fuzji i planuje debiut giełdowy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przeprowadzone na początku kwietnia tego roku połączenie dwóch firm odzieżowych i przekształcenie ich w spółkę pod nazwą OTCF już przynosi efekty. Zjednoczone w ramach jednego podmiotu marki mają teraz wspólną księgowość, a jako duże przedsiębiorstwo zyskały atrakcyjną pozycję negocjacyjną w rozmowach z potencjalnymi kredytodawcami.

OTCF to spółka powstała w wyniku połączenia firm kontrolowanych przez jednego właściciela – Igora Klaję. Jak sam przyznał w wywiadzie dla magazynu Shopping Center Poland, fuzja to pierwszy krok na długiej drodze przekształceń jego biznesu.

- To jedna z największych fuzji na rynku modowo-sportowym w ostatnich latach, nie licząc przejęcia Artmana przez LPP. Zmiana ma doprowadzić do utworzenia przedsiębiorstwa będącego pod wieloma względami liderem w tej części Europy, jeśli chodzi o branżę outdoorowo-sportową - mówił Klaja. - Zależy nam na przygotowaniu OTCF do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych. Chcielibyśmy, aby debiut odbył się nie później niż w październiku przyszłego roku.

Kontrolowane przez spółkę OTCF sieć sklepów 4F rozwija się również w formule franczyzowej. Sklepy tej marki mają najczęściej powierzchnię od 100 do 250 m2. Koszty wykończenia i wyposażenia lokalu wahają się od 800 zł do 1,2 tys zł za m2. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,7 tys. zł. Placówki mieszczą się najczęściej w galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych większych miast.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €