Kodak Polska rozszerza sieć
Do końca 2002 r. Kodak Polska zamierza poszerzyć sieć laboratoriów fotograficznych o 35 placówek
Jak podaje „Puls Biznesu”, Kodak Polska mimo stagnacji na rynku nie zamierza ograniczać swoich planów rozwojowych. W tej chwili firma ma 365 placówek. Do końca 2002 r. przybędzie jeszcze 35 fotolabów.
Kodak nie ponosi większości ciężarów, otworzenia punktu, bo sieć rozwijana jest na zasadzie franchisingu.
Około 90 proc. inwestorów prowadzi pojedyncze laboratoria. Zdarzają się wyjątki – firma EMPiK jest właścicielem 50 fotolabów.
Więcej: Justyna Wróbel, Puls Biznesu, 11 października 2001Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


