Kodak Polska rozszerza sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Puls Biznesu”, Kodak Polska mimo stagnacji na rynku nie zamierza ograniczać swoich planów rozwojowych. W tej chwili firma ma 365 placówek. Do końca 2002 r. przybędzie jeszcze 35 fotolabów.

Kodak nie ponosi większości ciężarów, otworzenia punktu, bo sieć rozwijana jest na zasadzie franchisingu.

Około 90 proc. inwestorów prowadzi pojedyncze laboratoria. Zdarzają się wyjątki – firma EMPiK jest właścicielem 50 fotolabów.

Więcej: Justyna Wróbel, Puls Biznesu, 11 października 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €