Chcą być tam, gdzie ich jeszcze nie ma
Bank BPH zamierza mieć 350 placówek partnerskich w 2014 roku.
- Obecnie jesteśmy zainteresowani otwieraniem placówek partnerskich w miastach zamieszkanych przez co najmniej 20 tys. mieszkańców, przede wszystkim w tych, w których jeszcze nie ma oddziałów naszego banku - mówi Wojciech Drozd, dyrektor departamentu sprzedaży pośredniej banku BPH.
W związku z ambitnymi planami, BPH poszukuje partnerów do współpracy. Osoba, która chciałaby otworzyć placówkę partnerską banku powinna dysponować kwotą 120 tys. zł. Opłata wstępna to koszt 10 tys. zł, bieżąca to 1,5 tys. zł, płacona co miesiąc, a koszt remontu szacowany jest na ok. 55 tys. zł. Bank nie pobiera składek na fundusz marketingowy. Lokal, jakim powinien dysponować kandydat na franczyzobiorcę banku BPH powinien mieć minimum 50 m2 powierzchni. Jeżeli kandydat nie dysponuje lokalem, bank pomaga w wyborze lokalizacji.
Według przedstawicieli banku zwrot z inwestycji w placówkę możliwy jest po upływie ok. 12-18 miesięcy, a rentowność może ona osiągnąć po ok. 6-10 miesiącach.
Obecnie w sieci działa ponad 300 oddziałów własnych oraz 159 placówek partnerskich banku BPH. Bank BPH powstał w 1989 roku jako jeden z dziewięciu banków komercyjnych wyodrębnionych ze struktur NBP. 31 grudnia 2009 r. nastąpiło prawne połączenie Banku BPH i GE Money Banku. Bank działa obecnie pod nazwą i logo Banku BPH.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej