Internet poprawia wydajność
93 proc. polskich firm uważa, że dostęp do Internetu jest przydatny w prowadzeniu działalności
Jak podaje "Rzeczpospolita", badania przeprowadzone przez "ARC Rynek i Opinie", przeprowadzone na próbie ponad tysiąca firm zatrudniających co najmniej pięć osób, wykazały że połowa z nich posiada dostęp do Internetu - im większa firma, tym częściej (81 proc. przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 100 pracowników).
Wśród powodów założenia Internetu najczęściej wymieniana jest lepsza komunikacja z klientami i dostawcami, a także wyszukiwanie istotnych dla firmy informacji i poprawa obsługi klienta.
Wymierne korzyści, płynące z posiadania dostępu do Internetu, najczęściej zauważają małe firmy. W pierwszej kolejności usługowe, następnie handlowe, a w najmniejszym stopniu produkcyjne.
Zadowolenie z Internetu jest tym większe, że wydatki z nim związane nie przekraczają 25 proc. wszystkich kosztów związanych z informatyką i telekomunikacją.
Więcej: Rzeczpospolita, 11 października 2001, "Ekonomia i Rynek"Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


