Dobre wyniki Redanu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W pierwszym kwartale tego roku wartość sprzedaży wyniosła 67,4 mln zł, a wolumen marży handlowej 28,3 mln. zł. Najlepiej radził sobie Textilmarket, który sprzedał produkty o wartości 33,2 mln zł, czyli o 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrosła też rentowność placówek, z 0,2 proc. w pierwszym kwartale ubiegłego roku, do 4,1 proc. Dyskontowy filar Redanu może się też pochwalić największą ilością nowych placówek, których od początku roku przybyło 15, z czego dziewięć w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku. Do końca 2010 Textilmarket ma się powiększyć w sumie o 51 nowych sklepów.

Całkiem dobrze radzi sobie także modowe ramię Redanu, czyli Top Secret i Troll. Mimo likwidacji części sklepów własnych Troll sprzedaż produktów firmy na rynku modowym w Polsce wzrosła o 5 proc. i osiągnęła obroty netto w wysokości 29,7 mln zł. Jeszcze więcej, bo o 9 proc. wzrósł wolumen wypracowanej marży handlowej, który wyniósł ponad 14 mln zł.

- Poprawa wyników sektora modowego to przede wszystkim efekt przyrostu sprzedaży w sklepach porównywalnych Top Secret, który w I kwartale 2010 roku wyniósł 11 proc., przy jednoczesnej redukcji kosztów działalności - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu spółki Redan. - Jesteśmy przekonani, że w kolejnych kwartałach istotnie wzrośnie również realizowana marża, co przełoży się na generowanie zysków w tym segmencie działalności Grupy.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €