Chcą wesprzeć franczyzobiorców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dotychczas to franczyzobiorca był odpowiedzialny za wyposażenie placówki, tj. zakup pieca, szafek, zlewu i sprzętu chłodniczego oraz krajalnicy i regałów, a także wyposażenia części restauracyjnej w stoliki i krzesła. Teraz franczyzodawca bierze na siebie tę część kosztów inwestycji. To wydatek rzędu 130-140 tys. zł. W gestii franczyzobiorcy pozostaje adaptacja lokalu, która pochłania średnio 50 tys. zł w zależności od jego stanu technicznego.

Obecnie w sieci działa 12 placówek własnych i jedna franczyzowa. Na razie firma chce skupić się na rozwoju na terenie Mazowsza. W przyszłości nie wyklucza jednak poszerzenia działalności o inne rejony Polski. Sieć franczyzowa ma być rozwijana równolegle do sieci placówek własnych. Strategia rozwoju Nowakowski Sklepy zakłada otwieranie kilkunastu placówek zarówno własnych i franczyzowych rocznie.

- Aktualnie mamy podpisane 4 nowe umowy, a otwarcia lokali planowane są na czerwiec - mówi Michał Zajezierski.

W sklepach należących do firmy można kupić wypiekane na miejscu pieczywo oraz zimne przekąski, m.in. kanapki i napoje. W części punktów znajduje się strefa konsumpcyjna ze stolikami.

agaka

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €