Tysiąc miesięcznie

Duża liczba klientów katowickiego salonu fryzjerskiego sieci Berendowicz&Kublin wpłynęła na decyzję o uruchomieniu kolejnego lokalu w mieście.
Właściciele sieci szacują, że ich salony fryzjerskie odwiedza 5 tys. klientów miesięcznie. Największą popularnością cieszy się placówka w Katowicach odwiedzana przez 1,1 tys. osób miesięcznie. Właśnie dlatego marka zdecydowała się na otwarcie drugiego punktu usługowego w tym mieście.
- Statystyczny klient naszych salonów to kobieta w wieku 20-50 lat z minimum średnim wykształceniem i dochodami 3 tys. zł netto, która zostawia w salonie 130 zł - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.
Firma poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadzą salon fryzjerski w centrach miast lub w galerii handlowej. Wymagania finansowe związane z uruchomieniem placówki zależą od powierzchni lokalu. Przy 70 m2 koszt dostosowania lokalu wynosi 130 tys. zł, 90 m2 powierzchni to już kwota rzędu 160 tys. zł. Jeśli zaś chodzi o opłaty franczyzowe, to największy koszt stanowi opłata wstępna – 25 tys. zł, opłata miesięczna wynosi 3 tys. zł, a marketingowa płacona raz w roku 1 proc. od uzyskiwanych obrotów.
- Naszym franczyzobiorcom oferujemy serię szkoleń dla ich pracowników – dwa razy w roku szkolenie dla fryzjerów oraz szkolenie dla recepcji i menedżera salonu – mówi Beata Berendowicz.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej