Tysiąc miesięcznie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele sieci szacują, że ich salony fryzjerskie odwiedza 5 tys. klientów miesięcznie. Największą popularnością cieszy się placówka w Katowicach odwiedzana przez 1,1 tys. osób miesięcznie. Właśnie dlatego marka zdecydowała się na otwarcie drugiego punktu usługowego w tym mieście.
- Statystyczny klient naszych salonów to kobieta w wieku 20-50 lat z minimum średnim wykształceniem i dochodami 3 tys. zł netto, która zostawia w salonie 130 zł - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.

Firma poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadzą salon fryzjerski w centrach miast lub w galerii handlowej. Wymagania finansowe związane z uruchomieniem placówki zależą od powierzchni lokalu. Przy 70 m2 koszt dostosowania lokalu wynosi 130 tys. zł, 90 m2 powierzchni to już kwota rzędu 160 tys. zł. Jeśli zaś chodzi o opłaty franczyzowe, to największy koszt stanowi opłata wstępna – 25 tys. zł, opłata miesięczna wynosi 3 tys. zł, a marketingowa płacona raz w roku 1 proc. od uzyskiwanych obrotów.

- Naszym franczyzobiorcom oferujemy serię szkoleń dla ich pracowników – dwa razy w roku szkolenie dla fryzjerów oraz szkolenie dla recepcji i menedżera salonu – mówi Beata Berendowicz.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €