Playboy w wersji light

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Naszym oczkiem w głowie jest teraz rozwój franczyzy light, zupełnie nowatorskiego produktu na rynku franczyzowym. Różni się on od standardowej franczyzy przede wszystkim kosztami inwestycji, które zamykają się na poziomie 60-70 tys. zł netto przy założeniu, że koszt przystosowania punktu nie przekracza 25 tys. zł, a pozostała kwota to koszty zatowarowania i środków finansowych niezbędnych na początku działalności - mówi Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso. - Tak naprawdę daje nam to połowę kosztów otwarcia dotychczasowych stoisk. Oferta ta jest odpowiedzią na ogromną ilość zapytań z mniejszych ośrodków miejskich, gdzie wysokie koszty inwestycji stanowiły zaporę rentowności tego biznesu.

W sieci Disenso działa obecnie sześć placówek, połowę z nich prowadzą franczyzobiorcy. Jednak jeszcze w tym miesiącu do sieci dołączą punkty franczyzowe w Opolu i we Wrocławiu. W dalszych planach jest otwarcie placówek w Szczecinie, Poznaniu i Trójmieście.

Chcielibyśmy, żeby do końca roku w sieci działało 12 placówek Disenso. Ponadto jesteśmy po wstępnych rozmowach z jednym z kandydatów na franczyzobiorcę, z którym mam nadzieje uda nam się do końca lipca otworzyć pierwszy zagraniczny butik naszej sieci – mówi Tomasz Chojnacki. - Przygotowujemy się również do bardzo dużego przedsięwzięcia, jakim jest wprowadzenie własnej kolekcji sygnowanej malinką.

W kontaktach z potencjalnymi franczyzobiorcami ma pomóc nowa strona internetowa Disenso, na której osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci będą mogły znaleźć prospekt zawierający szczegółowe warunki współpracy.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €