Yasumi po raz trzydziesty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Yasumi zajmuje się kosmetologią i medycyną estetyczną. Oferuje również odnowę biologiczną i rehabilitację. Gabinety wyposażone są w sprzęt specjalistyczny, stosowany m.in. w medycynie i rehabilitacji.

Jak przekonują przedstawiciele firmy, filozofia jej działania oparta jest na idei wellness, wyrażającej dążenie do dobrego samopoczucia i zdrowia – harmonii między ciałem, duchem i umysłem. Pierwszy instytut Yasumi został otwarty 6 lat temu w Kaliszu. W najbliższych miesiącach powstać mają kolejne - w Obornikach Wlkp., Częstochowie, Lublinie oraz Lesznie.

W programie Yasumi Partner kwota potrzebna na zakup sprzętu oraz preparatów i kosmetyków wynosi około 180 tys. zł. Biorca nie ponosi żadnych opłat bieżących. Za to po omówieniu warunków współpracy i dobraniu oferty przechodzi szkolenia przygotowujące merytorycznie do prowadzenia instytutu. Lokal powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety.

- Dla powodzenia inwestycji bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, właściwie dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe oraz odpowiednio skonstruowana oferta zabiegowa, dostosowana do warunków zarobkowych i wymagań klientów w danym regionie – mówi Artur Kołecki dyrektor d.s. rozwoju Yasumi. - Jeśli wszystkie te warunki są spełnione, wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €