Yasumi po raz trzydziesty

W kwietniu w Świdnicy do sieci Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi dołączył 30 gabinet partnerski.
Yasumi zajmuje się kosmetologią i medycyną estetyczną. Oferuje również odnowę biologiczną i rehabilitację. Gabinety wyposażone są w sprzęt specjalistyczny, stosowany m.in. w medycynie i rehabilitacji.
Jak przekonują przedstawiciele firmy, filozofia jej działania oparta jest na idei wellness, wyrażającej dążenie do dobrego samopoczucia i zdrowia – harmonii między ciałem, duchem i umysłem. Pierwszy instytut Yasumi został otwarty 6 lat temu w Kaliszu. W najbliższych miesiącach powstać mają kolejne - w Obornikach Wlkp., Częstochowie, Lublinie oraz Lesznie.
W programie Yasumi Partner kwota potrzebna na zakup sprzętu oraz preparatów i kosmetyków wynosi około 180 tys. zł. Biorca nie ponosi żadnych opłat bieżących. Za to po omówieniu warunków współpracy i dobraniu oferty przechodzi szkolenia przygotowujące merytorycznie do prowadzenia instytutu. Lokal powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety.
- Dla powodzenia inwestycji bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, właściwie dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe oraz odpowiednio skonstruowana oferta zabiegowa, dostosowana do warunków zarobkowych i wymagań klientów w danym regionie – mówi Artur Kołecki dyrektor d.s. rozwoju Yasumi. - Jeśli wszystkie te warunki są spełnione, wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej