Konkurencja wpływa na jakość
Franczyzodawca Metropizzy przepowiada dalszy rozwój branży gastronomicznej.
Jak mówi Adam Bućko, właściciel marki Metropizza, dwunastoletnie doświadczenie pozwala myśleć o rozpoczęciu rozwoju swojej firmy poprzez franczyzę.
- Branża gastronomiczna od kilku lat przeżywa okres burzliwego rozwoju – twierdzi Adam Bućko. - Stale rośnie poziom świadczonych usług, zarówno pod względem jakości produktu, jak i w zakresie obsługi klienta. Poza tym silna konkurencja jest swoistą „turbiną” potęgującą ten efekt.
Pod logo Metropizza działają aktualnie dwie placówki własne, pierwsza umowa franczyzowa została już podpisana, a dwie kolejne są w fazie negocjacji. Koszt uruchomienia pizzerii wynosi 80-120 tys. zł w zależności od powierzchni lokalu, który powinien posiadać minimum 100 m2. Jednorazowa opłata licencyjna z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 9 tys. zł netto, zaś opłata miesięczna, niezależnie od uzyskiwanych obrotów, 800 zł. Restauracje powinny znajdować się w miastach nie mniejszych niż 30 tys. mieszkańców.
- Wymagania stawiane franczyzobiorcom określiłbym raczej jako wymagania natury psychologicznej. Moim zdaniem istotna jest mentalność człowieka, sposób reakcji na pojawiające się problemy, poziom kultury osobistej, a nie tylko wiek, czy doświadczenie w branży – przekonuje Adam Bućko.
Franczyzodawca oferuje pomoc w zakresie poszukiwania lokalu pod pizzerię, doradztwo, szkolenie personelu oraz wskazuje solidnych kontrahentów. Metropizza stawia na współpracę z polskimi producentami i przetwórcami. - Gdyby zrezygnować z jakości, okazałoby się, że pizza nie jest z serem tylko z produktem seropodobnym – dodaje Adam Bućko.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

New York Pizza Department
Pizzerie

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...