Pierwszy Contact w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklep w Wałczu zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklep ma 700 m2 powierzchni sprzedaży, dlatego, zgodnie z nowymi wytycznymi związanymi ze zmianą tożsamości wizualnej, będzie funkcjonował pod szyldem Contact.

Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Pod koniec kwietnia została uruchomiona wędzarnia, w której klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby produkowane na miejscu.

Jak przekonują przedstawiciele sieci, Intermarche wśród lokalnej konkurencji wyróżnia przede wszystkim szeroka gama produktów marek własnych. Dodatkowo produkty te oznaczane są wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta marek własnych obejmuje zarówno artykuły z klasy ekonomicznej jak i ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Wkrótce w kompleksie, w którym znajduje się nowy sklep Intermarche, zostanie uruchomiona galeria handlowa o powierzchni 600 m2. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 146 supermarketów Intermarche oraz 70 sklepów Bricomarche w Polsce.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €