Przybywa naleśnikarni

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Oznacza to, że liczba restauracji wzrosła już do 13, z czego w Warszawie znajdują się trzy punkty. Do końca czerwca Nasz Naleśnik uruchomi w stolicy jeszcze dwie naleśnikarnie. Pierwsza z nich zlokalizowana będzie na Pradze, druga natomiast w centrum miasta. W tym roku mają zostać jeszcze uruchomione placówki w Rybniku, Włocławku i Szczecinie.
- Uważam, że najlepszym okresem na otwarcie lokalu gastronomicznego jest wiosna - twierdzi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik. - Ciepłe miesiące dają możliwość uzyskaniu wyższych obrotów - klienci częściej wychodzą z domu, spacerują, jedzą na mieście. Dodatkowo restauracyjne ogródki zawsze przyciągają gości.

Całkowite koszty otwarcia naleśnikarni Nasz Naleśnik wahają się w granicach 65-100 tys. zł, w zależności od wielkości i stanu lokalu. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a opłata miesięczna to 500 zł. Firma zapewnia pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu, jego przystosowaniu do rozpoczęcia działalności oraz wyposażeniu. Lokal powinien mieć wielkość od 40 do 100 m2.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €