Włoskie sieci
Na rynku jest coraz więcej włoskich sieci odzieżowych
Jak podaje "Gazeta Wyborcza", na krajowym rynku jest coraz więcej włoskich sieci odzieżowych. Specjaliści uspakajają jednak, że zagraniczni przedsiębiorcy nie zniszczą naszego handlu odzieżowego.
Włoskie firmy odzieżowe zaczęły wchodzić na polski rynek po przemianach ustrojowych w 1989 roku, jednak najwięcej ich przybyło w ciągu ostatnich pięciu lat.
- Myślę, że pojedyńcze sklepy nie będą się w stanie utrzymać, ale silne sieci przetrwają. O swoją przyszłość jestem spokojny. W zeszłym sezonie było gorzej, musieliśmy robić obniżki już na początku sezonu. Teraz jest dużo lepiej, sprzedaż wzrosła o 70-80 proc. Wyprzedaż zrobimy dopiero pod koniec sezonu - zapowiada Massimo Manente z Terranovy.
Więcej: Anna Kurowska, Gazeta Wyborcza, 8 października 2001, "Supermarket"
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

