Włoskie sieci

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje "Gazeta Wyborcza", na krajowym rynku jest coraz więcej włoskich sieci odzieżowych. Specjaliści uspakajają jednak, że zagraniczni przedsiębiorcy nie zniszczą naszego handlu odzieżowego.

Włoskie firmy odzieżowe zaczęły wchodzić na polski rynek po przemianach ustrojowych w 1989 roku, jednak najwięcej ich przybyło w ciągu ostatnich pięciu lat.

- Myślę, że pojedyńcze sklepy nie będą się w stanie utrzymać, ale silne sieci przetrwają. O swoją przyszłość jestem spokojny. W zeszłym sezonie było gorzej, musieliśmy robić obniżki już na początku sezonu. Teraz jest dużo lepiej, sprzedaż wzrosła o 70-80 proc. Wyprzedaż zrobimy dopiero pod koniec sezonu - zapowiada Massimo Manente z Terranovy.

Więcej: Anna Kurowska, Gazeta Wyborcza, 8 października 2001, "Supermarket"

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €