PDF stawia na franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzobiorca Powszechnego Domu Finansowego musi mieć przeznaczone na start co najmniej 18 tys. zł. Pieniądze te będą potrzebne na kupno mebli do placówki (3 tys. zł), komputerów i urządzeń biurowych (9 tys. zł), oznakowanie lokalu (ponad 1 tys. zł), i pierwszą ratę za leasing samochodu oraz jego ubezpieczenie (3,5 tys. zł). Lokal powinien mieć 25-40 m2, jego remont powinien zamknąć się w kwocie 2-4 tys. zł. Firma współpracuje z biurami nieruchomości w całej Polsce i pomaga franczyzobiorcom w poszukiwaniu lokali.

Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat od swoich franczyzobiorców. Według przedstawicieli sieci placówka PDF powinna osiągnąć rentowność po upływie 3-6 miesięcy od otwarcia. Obecnie w sieci PDF działa osiem placówek własnych, firma współpracuje z ponad 100 biurami kredytowymi, które dystrybuują produkty firmy.

– Jesienią 2008 roku rozpoczęliśmy budowę sieci samodzielnych doradców finansowych. Ze względu na kryzys w branży finansowej, wstrzymaliśmy na pewien czas budowę sieci franczyzowej w zamian nawiązując współpracę z pośrednikami kredytowymi działającymi na rynku. Teraz, gdy sytuacja gospodarcza poprawia się, wróciliśmy do pierwotnych planów i rozpoczynamy rekrutację franczyzobiorców – mówi Marcin Grzybowski, wiceprezes zarządu Powszechnego Domu Finansowego.

Powszechny Dom Finansowy zajmuje się pośrednictwem w udzielaniu kredytów. Sieć liczy obecnie 11 placówek, z czego trzy są prowadzone przez franczyzobiorców.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €