Coccodrillo otwiera nowe placówki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Spółka CDRL zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci. Produkty firmy dostępne są w ponad 150 placówkach z logo Coccodrillo, oraz wielu sklepach multibrandowych w kraju i za granicą.

- Do końca roku chcielibyśmy tworzyć jeszcze 10 sklepów własnych i 15 agencyjnych. Do celu przybliżają nas kolejne otwarcia, które będą miały miejsce już niebawem w Płońsku i Radomiu, gdzie powstaną placówki agencyjne oraz w Płocku i Suwałkach, gdzie otworzymy placówki własne – mówi Ewa Matuszak, dyrektor. - Od ubiegłego roku konsekwentnie realizujemy szereg projektów związanych z nauką przez zabawę. W naszych sklepach dzieci mogą wziąć udział w konkursach plastycznych, fotograficznych czy krzyżówkowych, które w przystępny sposób zapoznają dziecko z takimi tematami jak higiena jamy ustnej, czy przygotowania do pierwszego dnia w przedszkolu.

Sklepy z ubrankami Coccodrillo powstają najczęściej w miejscowościach mających więcej niż 25 tys. mieszkańców i mają powierzchnię od 60 do 80 m2. Na meble, oświetlenie i sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł, kolejne 30 tys. zł pochłoną koszty remontu. Przystąpienie do sieci wiąże się z wniesieniem kaucji zwrotnej w wysokości 15 tys. zł. CDRL zapewnia swoim partnerom bezpłatne materiały reklamowe oraz wsparcie marketingowe. Właściciel sklepu partnerskiego otrzymuje towar w komis, uczestniczy w akcjach promocyjnych i wyprzedażach, ma również zapewniony pakiet szkoleń.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €