Piotr i Paweł powiększa sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje "Puls Biznesu", firma "Piotr i Paweł" poszerza sieć sklepów na zasadach franchisingowych. Aktualnie sieć PP posiada 5 swoich sklepów i 3 prowadzone na podstawie umów franchisingowych.

- Market dobrze funkcjonuje jeżeli na miejscu jest jego właściciel. Taki stan zapewniają umowy franchisingowe. Trudno jest z centrali w Poznaniu kontrolować działalności rosnącej liczby marketów wchodzących w skład sieci. Bezpośrednie zaangażowanie każdego z właścicieli to sposób na powodzenie własnego biznesu w tak specyficznej branży jak handel detaliczny artykułami spożywczymi - twierdzi Piotr Woś, współwłaściciel spółki Piotr i Paweł.

Więcej: Marek Loos, 5 października 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €