Sferis powiększa sieć
200 placówek do końca roku – takie plany snuje zarząd Sferis. Na razie firma jest w połowie drogi do sukcesu, bo w sieci działa obecnie ponad 100 placówek.
Sieć sklepów komputerowych Sferis powstała w 1992 roku. Od tego czasu firma sukcesywnie buduje sieć swoich punktów sprzedaży, która dziś liczy 115 jednostek. Są to zarówno salony własne oraz partnerskie, jak i wyspy handlowe.
- Nasza firma ciągle rozbudowuje swoją sieć sprzedaży. Jeszcze rok temu działało w niej 56 placówek, dziś jest ich ponad dwa razy więcej – mówi Michał Iwanciw, prezes zarządu Sferis. - Zamierzamy też w dalszym ciągu poszerzać naszą sieć. Chcemy, by do końca roku było w niej 200 placówek. Mamy nadzieję, że istotną część będą stanowiły salony partnerskie.
Osoby, które posiadają już sklepy komputerowe i chciałyby przyłączyć się do sieci Sferis, powinny liczyć się z wydatkiem rzędu 2 tys. zł. W przypadku nowo-otwieranych salonów mieszczących się w centrach handlowych koszty uruchomienia placówki kształtują się na poziomie 100 tys. zł. Sferis nie pobiera opłaty wstępnej, zaś opłata licencyjna jest indywidualnie negocjowana z każdym partnerem. Optymalna powierzchnia salonu Sferis powinna wynosi od 50 do 120 m2. Preferowane lokalizacje, to centra handlowe, główne ulice miast i ciągi handlowe. W przypadku lokalizacji poza centrami handlowymi lokal powinien posiadać witrynę i parking dla klientów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


