Dobre wyniki Muszkieterów
Grupa Muszkieterów podsumowała ubiegłoroczne wyniki.
W 2009 roku Grupa Muszkieterów, do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarche i typu „dom i ogród” Bricomarche osiągnęła w Polsce obrót równy 3,2 mld złotych, odnotowując tym samym 14 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Polscy Muszkieterowie przodowali też w liczbie nowych placówek. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o o 27 nowych punktów sprzedaży, co sprawia,że obecnie Polska ze 145 sklepami działającymi pod szyldem Intermarche i 70 Bricomarche jest trzecim rynkiem dla Grupy Muszkieterów pod względem wielkości sieci, zaraz po Francji i Portugalii.
Na rekordowe wyniki Grupy zapracowały obie marki Muszkieterów obecne na polskim rynku. Sieć sklepów spożywczych Intermarche zamknęła 2009 rok z wynikiem 2,61 mld złotych obrotu, co stanowi 11 proc. wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym natomiast jej udziały w rynku supermarketów przekroczyły 15proc.. Obroty sieci Bricomarche wyniosły 62 mln. zł i wzrosły o 26 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
- Polscy Muszkieterowie mają odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje by kontynuować dalszą ekspansję samodzielnie. W 2010 roku planujemy otwarcie 27 nowych sklepów Intermarche, 17 Bricomarche oraz dalszy rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach, a do 2012 roku zamierzamy podwoić liczbę sklepów obu sieci. W dalszej perspektywie planujemy stworzenie sieci 800 sklepów Intermarche i 400 Bricomarche, przy czym zgodnie z przyjętą koncepcją wybieramy pod nowe inwestycje miasta do 70 tys. mieszkańców. - mówi Marek Feruga, nowy prezes Grupy Muszkieterów. - Obok rozwoju obu sieci skoncentrujemy się także na modernizacji sklepów i dalszych udogodnieniach dla klienta oraz zmianach w asortymencie produktów. Do 2012 roku zmienimy także wszystkie logotypu supermarketów Intermarche i Bricomarche.
Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro zaś sieć liczyła 3760 punktów sprzedaży.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


