Rzeźnik we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa placówka powstała białostockiej galerii handlowej Antoniuk. Od początku roku sieć delikatesów U Rzeźnika uruchomiła już sześć sklepów. Dynamiczny rozwój firmy odzwierciedlają statystyki, według których na koniec 2007 roku działało 48 delikatesów, zaś na koniec 2008 roku – 115. Docelowo na terenie Polski ma powstać 200 sklepów.

Większość z delikatesów działa w systemie franczyzowym. Sieciowe sklepy działają w województwach: podlaskim, mazowieckim, wielkopolskim, lubelskim, śląskim i podkarpackim. Na asortyment składa się ok. 140 produktów wytwarzanych przez firmę PBM SA. Producent żywności wykonuje w swoich zakładach m.in. wędliny, kiełbasy, wędzonki, wyroby z dziczyzny oraz konserwy.

Wizualizacja delikatesów U Rzeźnika opiera się na drewnianej zabudowie stoisk. Franczyzodawca poszukuje do współpracy osób, które już prowadzą działalność gospodarczą w branży mięsnej. Właściciele sieci oferują pomoc swoim partnerom na każdym etapie prowadzenia delikatesu, a mają temu służyć regularne wizyty w sklepach franczyzobiorców.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €