Klienci są nieprzewidywalni

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje "Gazeta Wyborcza", komentując wyniki sondażu przeprowadzonego przez Instytut Gfk Polonia, mężczyźni idą do sklepu z podjętą decyzją - nie muszą się zastanawiać. Dlatego niezbyt istotne jest dla nich oglądanie towaru.

Kobiety nie mogą sobie odmówić porównania rzeczy, osobistej oceny. Taka ciekawość cechuje również nastolatków (59 proc.) w przeciwieństwie do respondentów po sześćdziesiątce (29 proc.).

Wiele osób nie lubi sklepów, w których ekspedientka pyta, co słychać, jak mąż i dzieci. Bardziej niż inni intymność i anonimowość podczas zakupów cenią mieszkańcy północy kraju (23 proc.) i średnich miast (22 proc.) oraz lepiej wykształceni (19 proc.). Na zainteresowanie ich osobą zależy przede wszystkim najstarszym klientom.

Więcej: Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, 29 września 2001, "Supermarket"

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €