Greco podpisuje kolejne umowy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Greco to marka restauracji greckich zarządzanych przez firmę Medsun. W restauracjach można znaleźć ponad 60 różnych potraw przyrządzanych zgodnie z oryginalnymi greckimi przepisami ze składników sprowadzanych bezpośrednio z Grecji. Pierwsza restauracja Greco powstała w 1991 roku we Wrocławiu. Na dzień dzisiejszy w sieci działa 12 lokali, a już niedługo sieć powiększy się o nową restaurację franczyzową mieszczącą się w Bydgoszczy.
- Nowa restauracja Greco zostanie otwarta w kwietniu tego roku. Będzie to nasz pierwszy lokal w tym mieście - mówi Marcin Chojnacki, dyrektor operacyjny w spółce Medsun, która jest właścicielem marki Greco. - W ciągu tego roku zamierzamy otworzyć w całej Polsce jeszcze cztery lokale prowadzone przez franczyzobiorców.

Sieć Greco nie tylko się rozrasta, ale także zmienia. W minionym roku sieć przeszła proces rebrandingu, w Milejowicach pod Wrocławiem powstało centrum produkcyjno-cataringowe, zmieniło się także menu. Ten rok firma rozpoczęła od wprowadzenia nowego systemu wizualizacji menu.

- Zamiast menu boardów zastosowaliśmy w naszych restauracjach ekrany LCD. Dzięki temu wszelkie treści, jakie ukazują się na ekranach, mogą być centralnie sterowane i na bieżąco zmieniane. Taka forma komunikacji z klientem jest dużo bardziej efektywna, niż rozwiązania stosowane przez nas dotychczas – mówi Marcin Chojnacki.

We własną restaurację Greco trzeba zainwestować co najmniej 100 tys. zł, tyle będzie kosztowało przystosowanie lokalu do wymogów sieci. Opłata za przystąpienie do sieci oraz opłaty bieżące są uzależnione od wielkości lokalu.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €