Pandy w centralnej Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć pralni chemicznych Panda należy do Grupy Vector. Obecnie liczy ona 43 jednostki własne i 11 punktów franczyzowych. W zeszłym roku powiększyła się o dwie placówki franczyzowe w Warszawie i Kielcach. Ten rok firma chce zacząć od otwarcia dwóch kolejnych pralni w Łodzi i Płocku, do których poszukuje franczyzobiorców.

- Dążymy do rozwoju naszego systemu franczyzowego, mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będziemy mieli przewagą punktów franczyzowych. Zakładamy również stopniowe przekształcenia pralni własnych w usługi działające w oparciu o umowę franczyzową – mówi Monika Prymelska, kierownik działu franczyzy sieci Panda. - Nasze placówki franczyzowe odnoszą spektakularne sukcesy, co wynika z większego dopilnowani i zaangażowania w prowadzoną działalność przez osoby będące bliżej działających placówek oraz z lepszej znajomości specyfiki lokalnego rynku i większej elastyczności w prowadzeniu działalności.

Żeby otworzyć pralnię franczyzową Panda, trzeba zainwestować w zależności od lokalizacji i wielkości parku maszynowego 250 - 450 tys. zł netto. Pralnie Panda działają głównie w centrach handlowych największych polskich miast. Lokal ma powierzchnię od 40 do 75 m2. Istnieje możliwość zaprojektowania i wykonania pralni „pod klucz”. Ponadto franczyzobiorca może liczyć na pomoc w adaptacji lokalu, przygotowaniu projektu aranżacji, projektu instalacji wodno – kanalizacyjnej, elektrycznej, czy wentylacji lokalu. Panda udziela wszechstronnego wsparcia na każdym etapie działalności.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €