Showroom w stolicy
Pepe Jeans, sieć sklepów z odzieżą, powiększyła się o nowy salon.
- Show room zlokalizowany jest w Warszawie i jest miejscem gdzie prezentujemy nasze ubrania zarówno klientom hurtowym, jak i naszym franczyzobiorcom - mówi Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans.
Firma Pepe Jeans działa w Polsce od 2003 roku, w chwili obecnej posiada 8 sklepów własnych (w tym 3 outlety) oraz 2 franczyzowe i 11 partnerskich.
- Obecnie rozwijamy sprzedaż hurtową na terenie Polski, poszukujemy partnerów gotowych rozpocząć współpracę przy otwieraniu sklepów franczyzowych, stoisk typu Shop in Shop oraz sklepów multibrandowych, jak również przy bezpośredniej sprzedaży hurtowej - mówi Magdalena Fedorowicz.
Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą sieci Pepe Jeans powinna mieć przeznaczone na inwestycję 400-500 tys. zł i dysponować lokalem o powierzchni 100-150 m2. Franczyzodawca preferuje osoby, które mają już doświadczenie w handlu. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie musiał uiszczać opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 5 proc. od obrotu. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja zwraca się po około trzech latach.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

