Na wiosnę przybędzie naleśników

Sieć Nasz Naleśnik powiększa się o kolejne placówki. Pierwsze otwarcia nastąpią już w lutym.
Obecnie w sieci Nasz Naleśnik działa 12 punktów, z których większość, bo aż 10, prowadzona jest przez franczyzobiorców. Firma ma też swoją placówkę w Cheltenham w Anglii. Już niebawem do sieci dołączą kolejne naleśnikarnie. Pierwsza, z sześciu nowych naleśnikarni, zostanie otwarta w lutym na warszawskim osiedlu Bemowo. Oprócz niej na przełomie marca i kwietnia w stolicy przybędą jeszcze dwa punkty Naszego Naleśnika. Nowe naleśnikarnie zostaną otwarte również we Włocławku, Szczecinie, Poznaniu, a na początku przyszłego roku do sieci dołączy naleśnikarnia w Radomiu.
- Od jakiegoś czasu nasza firma bardzo dynamicznie się rozwija. Na przestrzeni 2-3 miesięcy powstanie w całym kraju aż sześć nowych punktów, a to jeszcze nie koniec. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z nowymi franczyzobiorcami, którzy są zainteresowani otworzeniem placówek Naszego Naleśnika w m.in. w Nowym Sączu i Wrocławiu - mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik. - Zmiany zaszły też w menu Naszego Naleśnika. Pojawił się Express Nasz Naleśnik, danie serwowane głównie na wynos osobom spieszącym się. Niedługo swój debiut będzie miał też Pancake, podawany na słodko naleśnik amerykański. Oprócz tego klienci mogą wybierać spośród 79 różnych rodzajów naleśników.
Całkowite koszty otworzenia naleśnikarni Nasz Naleśnik wahają się w granicach 65-100 tys. zł, w zależności od wielkości i stanu lokalu. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a opłata miesięczna to 500 zł. Nasz Naleśnik przewiduje również opłaty na fundusz marketingowy w wysokości 1-2 proc. obrotu, ale będą one pobierane dopiero od momentu, gdy do sieci będzie należeć 15-20 punktów. Firma zapewnia pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz jego przystosowaniu do rozpoczęcia działalności i wyposażeniu. Lokal powinien mieć wielkość od 40 do 100 m2. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie, które pozwoli sprawnie zarządzać prowadzoną naleśnikarnią. Nasz Naleśnik udostępnia także materiały reklamowe.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową 4F i Outhorn

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

New York Pizza Department
Pizzerie

Żabka
Sklepy typu convenience

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...