No+Vello otwiera kolejne placówki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kolejne w ciągu miesiąca powstaną w Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Sieć No+Vello to ponad 550 salonów w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii, Polsce, a wkrótce również we Włoszech, w Rumunii, Bułgarii i Meksyku. No+Vello oferuje oprócz fotodepilacji również zabiegi fotoodmładzania, usuwania przebarwień czy trądziku. Pierwsze salony No+Vello ruszyły w Hiszpanii pod koniec 2007 roku. W Polsce działają już salony we Wrocławiu i Warszawie, które są własnością firmy. W ciągu najbliższego miesiąca planowane są kolejne otwarcia. Do sieci dołączą salony franczyzowe w Lublinie, Katowicach, Krakowie i Poznaniu.

- Filozofia No+Vello polega na spopularyzowaniu usługi dostępnej poprzednio jedynie dla zamożniejszych klientów. Stawiamy sobie za cel posiadanie do końca 2010 roku 650 salonów w dwunastu krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy - mówi Jose Antonio Altolaguirre, general manager No+Vello. - Nasze plany dotyczące rozwoju w Polsce są równie ambitne. Zakładamy, że do końca marca w sieci będzie działać 15-17 salonów, zaś do końca roku powinno ich być ok. 100.

Żeby przystąpić do sieci No+Vello trzeba przygotować się na inwestycję co najmniej 120 tys. zł. Pieniądze te zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do fotodepilacji i kosmetyków oraz umeblowanie, wyposażenie salonu i materiały reklamowe. Wymagania lokalowe to minimum 40 m2 oraz lokalizacja na parterze. Miasto, w którym powstaje salon powinno liczyć powyżej 40 tys. mieszkańców. Umowa jest podpisywana na okres minimum 5 lat.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €