Biznes w rytmie hip-hopu
O firmie Tribal i sklepach USA Sports opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
Tribal został założony w San Diego w Kalifornii w 1989 roku, od kilku lat firma rozwija się również w Polsce.
Pięć lat temu otworzyliśmy pierwszy sklep w Polsce oraz rozpoczęliśmy sprzedaż internetową. Promowaliśmy markę na różnych imprezach, w tym na „Break Session”. W działaniach promocyjnych pomogło nam również zwycięstwo w drugiej edycji programu tanecznego „You Can Dance” Artura Cieciórskiego, którego ubiera nasza firma.
Jakie rynki zamierzacie jeszcze podbić?
Działamy również na Ukrainie, Białorusi i na Słowacji. Nasze ubrania najlepiej przyjęły się na rynku ukraińskim. Najtrudniejszy jest natomiast rynek białoruski. Mamy tam kilku odbiorców, ale czasy kryzysu zweryfikowały plany rozwoju w tym kraju, jak również na Ukrainie oraz na Słowacji. Ukraina wypada jednak najlepiej, gdyż widzimy już ożywienie wśród tamtejszych klientów.
Kto nosi ubrania sprzedawane w sklepach USA Sports?
W odzież różnych marek firmy Tribal ubierają się czołowi przedstawiciele breakdance, skateboardingu, hip-hopu i rocka. Ubrania promują gwiazdy show biznesu jak Limp Bizkit, Cypress Hill, Korn, P.O.D czy Snoop Doggy Dog. Tworzymy coś nowego, a zarazem pożądanego przez klientów. W sklepach USA Sports sprzedajemy produkty marki Tribal oraz pozostałych naszych marek: Ecko Unltd, Karl Kani, Pelle Pelle oraz Gunit. Z roku na rok powiększamy sieć sprzedaży, otwierając jednostki franczyzowe oraz własne punkty. W grudniu 2009 roku mieliśmy sześć sklepów, a do lutego 2010 roku zaplanowaliśmy otwarcie kolejnych sześciu.
rozmawiała (js)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


